Reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami, bądź postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

Formularz reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
Imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Spakowanie i zabezpieczenie paczki 


Rozmontuj wysyłany produkt w miarę możliwości do stanu w jakim go od nas otrzymałeś. Jeżeli to możliwe, zapakuj go do oryginalnego kartonu oraz dobrze zabezpiecz. Nie zapomnij spakować kopii zakupu oraz wypełniony przez ciebie formularz reklamacyjny.

 Wysyłka


Reklamowany produkt, wraz ze wskazanymi w punkcie drugim rzeczy, należy wysłać na adres:


KMB Polska Spółka Komandytowa
ul. Kilińskiego 4
Kluczbork 46-200

 

 

KOSZTY ZWROTU PONOSI KLIENT

1. Łóżko tapicerowane zamówione w wariancie innym niż podstawowy nie podlega zwrotowi, a jedynie reklamacji.

2. Nie zwracamy kosztów dostawy jeśli zamówienie jest opłacone i nie odebrane przez Klienta.

3. Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma 14 dni roboczych liczonych od otrzymania reklamacji od Klienta.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl