Szybka wysyłka w 24h Zapłać później z PayPo 30 dni na zwrot
Reklamacje

 W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami, bądź postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

Formularz reklamacji 


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
Imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

← Spakowanie i zabezpieczenie paczki 


Rozmontuj wysyłany produkt w miarę możliwości do stanu, w jakim go od nas otrzymałeś. Jeżeli to możliwe, zapakuj go do oryginalnego kartonu oraz dobrze zabezpiecz. Nie zapomnij spakować kopii zakupu oraz wypełniony przez ciebie formularz reklamacyjny.

 Wysyłka 


Reklamowany produkt, wraz ze wskazanymi w punkcie drugim rzeczy, należy wysłać na adres:


KMB Polska Spółka Komandytowa
ul. Kilińskiego 4
Kluczbork 46-200

 

 

KOSZTY ZWROTU PONOSI KLIENT

1. Produkt zamówiony w wariancie innym niż podstawowy nie podlega zwrotowi, a jedynie reklamacji.

2. Nie zwracamy kosztów dostawy jeśli zamówienie jest opłacone i nieodebrane przez Klienta.

3. Zgodnie z regulaminem, na rozpatrzenie reklamacji sklep ma 14 dni roboczych liczonych od otrzymania reklamacji od Klienta.

 

NAPISZ DO NAS NA [email protected]

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 728 657 411
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl