W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami, bądź postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
①
Formularz reklamacji →
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: Imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
②
← Spakowanie i zabezpieczenie paczki
Rozmontuj wysyłany produkt w miarę możliwości do stanu, w jakim go od nas otrzymałeś. Jeżeli to możliwe, zapakuj go do oryginalnego kartonu oraz dobrze zabezpiecz. Nie zapomnij spakować kopii zakupu oraz wypełniony przez ciebie formularz reklamacyjny.
③
Wysyłka →
Reklamowany produkt, wraz ze wskazanymi w punkcie drugim rzeczy, należy wysłać na adres:
KMB Polska Spółka Komandytowa ul. Kilińskiego 4 Kluczbork 46-200
KOSZTY ZWROTU PONOSI KLIENT
1. Produkt zamówiony w wariancie innym niż podstawowy nie podlega zwrotowi, a jedynie reklamacji.
2. Nie zwracamy kosztów dostawy jeśli zamówienie jest opłacone i nieodebrane przez Klienta.
3. Zgodnie z regulaminem, na rozpatrzenie reklamacji sklep ma 14 dni roboczych liczonych od otrzymania reklamacji od Klienta.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.